IMG_0613_crop

Michał Kreczmar

Dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej, PwC Polska.

Michał odpowiada w PwC m.in. za dobór narzędzi cyfrowej transformacji oraz adaptację międzynarodowych rozwiązań dla klientów w Polsce i w regionie.

W ramach PwC analizuje zachowania konsumentów i trendy rynkowe, które je kształtują. Łączy uzyskane informacje z rozległą wiedzą biznesową i najnowszą technologią, a następnie przedstawia rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność firm. Efekt tych działań to konkretne zmiany dla obszarów, które bezpośrednio łączą się z konsumentem – sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Od tworzenia skutecznej strategii komunikacji i sprzedaży, przez budowanie doświadczeń i zaufania, aż po zdobywanie i utrzymanie lojalności klientów.

Michał jest od około 25 lat w e-branży. Był redaktorem naczelnym pierwszego polskiego czasopisma o internecie. Zasiadał w radzie nadzorczej IAB Polska i kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland.

Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i e-commerce w Polsce. Był dyrektorem ds. e-commerce m.in. w Dentsu Aegis Network/Hypermedia czy iProspect, gdzie skupiał się na marketingu bezpośrednim, performance media i programmatic. Realizował projekty dla firm z branż FMCG, sieci detalicznych, producentów przemysłowych czy elektroniki użytkowej jak również sektora finansowego, oil & gas i zdrowotnego.

Nasi prelegenci