Maciej Paszkowski
Maciek od ponad 10 lat jest związany z branżą telekomunikacyjną. Ekspert w dziedzinie zarządzania doświadczeniami Klientów, posiada także szeroką wiedzę w zakresie zarządzania programami i projektami. Dotychczasowe doświadczenie pozwala mu łączyć perspektywę strategiczną z umiejętnościami bieżącego zarządzania kluczowymi wdrożeniami. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ze specjalizacją zarządzanie strategiczne. Talent Orange Polska. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobył w Bayer Polska, gdzie przez dwa lata pracował w obszarze marketingu i analityki biznesowej. Od momentu rozpoczęcia pracy w Orange Polska (2010 r.) zrealizował szereg projektów strategicznych, w tym wdrożenie Nowelizacji Prawa Telekomunikacyjnego, realizację połączenia spółek Telekomunikacja Polska i PTK Centertel oraz wdrożenie Przyjaznej Komunikacji w korespondencji Orange do Klientów. Od trzech lat odpowiedzialny za doświadczenia Klientów Orange w obszarze płatności, rozliczeń i windykacji. Dzięki swojemu doświadczeniu menedżerskiemu, Maciek jest orędownikiem przywództwa poprzez osobisty przykład, kładąc duży nacisk na codzienny rozwój zespołu. Jego pozytywne nastawienie i otwarty umysł pomagają mu promować i integrować zmiany w otaczającym środowisku.