Katarzyna Bargielska
Praktyk z ponad 25-letnim doświadczeniem w tworzeniu sprawdzonych rynkowo strategii marketingowych, jak również zarządzaniu ich realizacją w firmach medialnych, reklamowych
i technologicznych, m.in. takich jak Agora, Wirtualna Polska, Pioneer i Polska Press, jak również z 7-letnim doświadczeniem w realizacji działań marketingowych na rynkach zagranicznych (US, UK, DE, ES, RU), w firmach takich jak: IVONA Software/Amazon, GetResponse/ClickMeeting, w których pełniła funkcję Dyrektora Marketingu.
Z sukcesem budowała od podstaw działy marketingu i realizowała strategię komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach medialnych (prasa, TV, kino, radio, Internet, social media, eventy masowe) oraz sprzedażowych (B2B, B2C, programy refferal, działania affiliate,
e-commerce). Doradzała również w obszarze marketingu i sprzedaży B2B takim firmom jak: IBPM SA (partner IBM), PIRXON SA (Robotic Process Automation), czy Have a Book (podręczniki na interaktywnych tablicach).
Obecnie jest Co-Founderem i pełni funkcję CMO w londyńskiej spółce Radio Net Media LTD,
dla której tworzy i realizuje strategię marketingową mającą na celu wprowadzenie na rynki międzynarodowe platformy audio programmatic AdTonos.