Aleksandra Urban
Ma wieloletnią praktykę zarówno w obszarze projektowania badań dostarczających strategicznej wiedzy o doświadczeniach Klientów i Pracowników, jak również tworzenia programów zmian zapewniających pełne dopasowanie wyników do strategii firmy. Posiada tytuł Senior Menedżera ds. Zarządzania Procesami i Jakością akredytowany przez Związek Banków Polskich oraz jest absolwentką Szkoły IT Coders Lab w zakresie Digital UX.
Współpracowała z największymi pracowniami badawczymi w Polsce w określaniu poziomu satysfakcji Klientów i praktycznym wdrażaniu nowych rozwiązań w zakresie jakości obsługi. Ma doświadczenie w pracy nad efektywnością procesów sprzedaży, określaniem profili zakupowych i najlepszych ścieżek trwałego rozwoju firm. Jest również ekspertem w badaniach poziomu zadowolenia Pracowników oraz jego wpływu na jakość obsługi Klientów i wzrost biznesowy firmy.
Wprowadzała wiele skutecznych programów edukacyjnych i szkoleniowych dla Pracowników z zakresu budowania relacji z klientami i standaryzacji obsługi Klienta. Z powodzeniem wdrożyła nowe rozwiązania w Call Center dotyczące sposobów nawiązywania i utrwalania relacji z klientami przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji. Posiada certyfikat moderatora Design Thinking, a w swojej pracy wykorzystuje znajomość najnowszych narzędzi związanych z projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań w zakresie Customer Experience.