Marta Dałkiewicz
W VeloBanku jako Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii kanałów cyfrowych, skupiając się na osiąganiu celów z zakresu pozyskiwania klientów, aktywacji oraz sprzedaży. Jej zakres obowiązków obejmuje nadzór nad zespołami zajmującymi się rozwojem aplikacji mobilnej, bankowości internetowej, testami QA oraz doświadczeniem użytkownika (UX).
Od ponad 15 lat związana z sektorem finansowym. Rozpoczynała pracę w obszarze marketingu w firmach Expander Advisors i Tax Care. Następnie dołączyła do Getin Noble Bank, gdzie zarządzała innowacyjnymi projektami. Ma na swoim koncie wdrożenie samoobsługowych oddziałów w centrach handlowych, które otrzymało nagrodę Efma: Innovation of the Month: Getin Point oraz uruchomienie nowej aplikacji mobilnej, która zdobyła nagrodę Banking Technology Award w kategorii Best Use of Mobile Technology in Financial Services (Customer Facing).
Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto, ukończyła Szkołę Strategii Marki Stowarzyszania Komunikacji Marketingowej oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami IT na Politechnice Warszawskiej oraz Projektowania Usług na School of Form Uniwersytetu SWPS.