Mariusz Bednarko
Digital Manager z głębokim zrozumieniem strategicznego podejścia do biznesu.
Z branżą digital i technologii związany jest od 2000. Obecnie pracuje w Infinity Group, wiodącej agencji technologicznej, gdzie jako Business Development Director koncentruje się na konsultingu i projektach w zakresie cyfrowej transformacji firm. Doradza firmom jakie systemy i technologie będą kluczowe w ich rozwoju. Na co dzień stara się też odpowiadać na trudne pytania klientów o to czy kompetencje digital i platformy technologiczne efektywniej jest zbudować wewnątrz firmy, kupić czy wynająć?
Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu projektów digital „po stronie agencji” zdobywał pracując między innymi dla T-Mobile, Netia, Multikino, Platforma CANAL+, Citibank, PZU, Metlife, TUI. Natomiast „po stronie klienta” jako Online Product Director w TVN realizował strategię cyfrowej zmiany w czołowej telewizji w Polsce.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, a obecnie wykładowcą na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej.