Joanna Wcisło
Dyrektor Multikanałowego Centrum Komunikacji, Santander
Mam ponad 24 letnie doświadczenie w budowaniu najlepszej jakościowej obsługi klienta w obszarze contact center, multichannel i w budowaniu strategii obsługi klienta, zarządzania procesowego, sprzedaży i rozwoju technologii, która wspiera klientów i pracowników w korzystaniu z usług i produktów.
W Santander Bank Polska zarządza multikanałową obsługa klienta za pośrednictwem obsługi przez telefon, chat, video, aplikację mobilną i bankowość internetową oraz odpowiada za rozwój zdalnej obsługi przez boty.
Swoją wiedzę i doświadczenie budowała pracując w branży finansowej i telekomunikacyjnej zarządzając contact center, obsługą klientów zdalną i bezpośrednią, w różnych lokalizacjach rozproszonych po całym kraju. Ma za sobą 3 duże wdrożenia systemów contact center, robotyzację i wdrożenie chatbotów oraz wspólnie z zespołami, z którymi zarządzała zdobywała nagrody za doskonałą jakość obsługi klienta.