Automatyzacja i robotyzacja procesów

399.00  netto

26 maja 2021 r.

UWAGA, już przy 3 uczestnikach cena za udział w szkoleniu to 299,00zł netto!

Brak w magazynie

Kategoria:

Opis

Postępująca digitalizacja całego sektora i zmiany wymuszone pandemią covid-19 powodują, że sięganie po nowoczesne narzędzia obsługi klienta, automatyzację procesów back i front office staje się oczywistą drogą do zwiększania przewagi konkurencyjnej banków. Potwierdzają to najnowsze badania – z raportu „Przyszłość pracy w sektorze finansowym” wynika, że największej automatyzacji uległy zadania związane z raportowaniem realizowanych zadań i prowadzeniem korespondencji bieżącej (wskazało je odpowiednio 84 proc. i 82 proc. ankietowanych). Niewiele mniej badanych pracowników zwróciło też uwagę na usprawnienie procesu analizy informacji (79 proc.), wizualizacji danych (78 proc.) i monitoringu pracy (76 proc.) oraz automatyzacji prostych, powtarzalnych zadań. Niestety, aż 61 proc. badanych pracowników sektora finansowego przyznało, że w trakcie pandemii doświadczyło przyspieszenia automatyzacji zadań wchodzących w zakres ich obowiązków, z czego 28 proc. – wyraźnego. Dlatego robotyzacja banku powinna przebiegać nie tylko w zgodzie z ogólną strategią organizacji, ale także w zgodzie z ludźmi. Pracownicy powinni dostrzegać w tym procesie możliwość usprawnień ich pracy oraz poprawy w obszarze customer experience dla klientów, a nie obawiać się zwolnień.

Podczas szkolenia skorzystamy z najnowszych doświadczeń reprezentantów sektora finansowego i innych innowacyjnych instytucji, tak aby uzyskać pełen obraz aktualnych możliwości w obszarze automatyzacji. Całodzienne szkolenie online to nie tylko omówienie trendów, ale także przedstawienie case studies z wdrożonych projektów i praktycznych aspektów prawnych kontraktów RPA.

Agenda

9:00 – 9:30 | Projektowane regulacje UE w zakresie sztucznej inteligencji i robotyzacji | Mec. Roman Bieda, Kancelaria Maruta Wachta
9:30 – 10:00 | Najlepsze praktyki kontraktów RPA | Łukasz Węgrzyn, Piotr Kaniewski, Kochański & Partners
10:00 – 10:30 | Automatyzacja procesów i obsługa klienta w chmurze publicznej | Łukasz Buczko, Google
10:30 – 11:00 | Automatyzacja i robotyzacja – zrób to sam | Michał Wypych, Microsoft
11.00 – 11.15 | PRZERWA
11.15 – 11.45 | Robotyzacja procesów w PKO Leasing – czy współpraca przy robotyzacji procesów pomiędzy it i biznesem jest możliwa? | Aneta Nowacka, Orfeusz Malinowski, PKO Leasing
11.45 – 12.15 | Lady Robot: usprawnij pracę swojego zespołu | Justyna Bujalska, Joanna Pankowska, Bank Pocztowy
12:15 – 12.45 | Citizen Development – łatwo powiedzieć trudniej wdrożyć? Wyzwania w skalowalności robotyzacji | Krystian Kozłowski, Alior Bank
12.45 – 13.15 | PRZERWA
13.15 – 14.15 | Obywatel programista – rola podczas operacjonalizacji Centrum Doskonałości Automatyzacji | Michalina Krupa, Damian Surlicki, Krzysztof Kropidłowski, Accenture
14.15 – 14.45 | Rola pracowników przy wdrażaniu RPA w organizacji oraz inicjatywy, które budują zaangażowanie | Justyna Stepnowska, CEVA Logistics

Prelegenci

Szczegóły wydarzenia

Data: 26 Maj 2021

Godzina rozpoczęcia: 09:00

Godzina zakończenia: 15:00

Miejsce: ONLINE

Telefon: (+48) 22 623 84 53

Email: k.cechowska@wydawnictwocpb.pl