Opis
W odpowiedzi na oczekiwania klientów banki wprowadzają spersonalizowane usługi i mają one dwa wymiary. Pierwszy polega na zacieśnianiu relacji oraz poprawianiu doświadczeń klientów poprzez dostosowywanie treści do ich potrzeb na podstawie zebranych o nich danych. Drugim typem personalizacji są rekomendacje produktowe lub rekomendacje treści. Analizując zachowanie i historię aktywności danego użytkownika, systemy rekomendacji są w stanie przewidzieć, jakich produktów lub treści (np. artykułów blogowych) poszukuje dana osoba i wyświetlić je w pierwszej kolejności. Szybki przelew, użyteczny interface, nowoczesny design nie będą już decydowały o tym, kto rządzi w świecie bankowego digitalu. Konkurencja przeniesie się na kolejny poziom usług pozabankowych, otwartej bankowości, czyli szeroko rozumianego Marketplace Bankingu lub podejścia platformowego, a to wszystko jak najlepiej dopasowane do klienta. Hiperpersonalizacja zapewni bankom dalszy wzrost.
Główne tematy: klientocentryczność, personalizacja, ux interface
Agenda
9.00 – 9.45 | Personalizacja bez przygotowania to zła personalizacja. Jak przygotować się do wykorzystania danych i sztucznej inteligencji? | Michał Kulesza, Michał Nowakowski, Rymarz Zdort Maruta
9.45 – 10.30 | PSD/PSR i FiDA w służbie biznesu, czyli jak wykorzystać dane uzyskane od innych podmiotów sektora finansowego do budowania oferty produktowej. Aspekty prawne | Marta Stanisławska, Bird & Bird Szepietowski i wspólnicy sp.k.
10.30 – 11.00 | Biometria jako pomoc dla banków w personalizacji produktów i usług | Daria Pawęda, Członkini Zarządu IESE Business School Chapter Poland
11.00 – 11.30 | Hiper-personalizacja w bankowości – jak zacząć? | Michał Bochnacki, Alior Bank SA
11.30 – 12.00 | FIRECHAT: Karol Mazurek, Accenture & dr Przemysław Barbrich, ZBP
12.00 – 12.30 | PRZERWA
12.30 – 13.00 | Oczekiwania klientów detalicznych i korporacyjnych w obszarze personalizacji płatności – wyniki badań i rekomendacje | dr Dominika Bosek-Rak, Accenture
13.00 – 13.30 | Personalizacja komunikacji w oparciu o Generatywną AI oraz dane z CRM/ERP | Marek Zieliński, 10 Senses
13.30 – 14.00 | Odkrywając Hiper-personalizację – transformacja biznesu poprzez doświadczenia szyte na miarę | Tomasz Brzostowski, Bank Millennium
Szczegóły wydarzenia
Data: 14 grudzień 2023
Godzina rozpoczęcia: 09:00
Godzina zakończenia: 16:00
Miejsce: ONLINE
Telefon: (+48) 22 623 84 53
Email: k.cechowska@wydawnictwocpb.pl