AI + klient = miłość

399.00  netto

28 lutego 2023 r.

UWAGA, już przy 3 uczestnikach cena za udział w szkoleniu to 300,00zł netto!

Brak w magazynie

Kategoria:

Opis

Banki pogłębiają w 2023 roku relacje z klientami poprzez sztuczną inteligencję i chatboty. Już teraz bankowi wirtualni asystenci wspierają klientów w codziennej bankowości. Z wykorzystaniem sztucznej inteligencji rozpatrują wnioski, odpowiadają na pytania, zlecają dyspozycje, a nawet opowiadają kawały. Są w efekcie źródłem dobrego doświadczenia klienta. Ale, AI nie ogranicza się tylko do chatbotów. Banki badają również inne aplikacje AI, w tym wirtualni asystenci, którzy mogą obsługiwać żądania klientów za pomocą rozmów głosowych lub tekstowych oraz „cyfrowych bliźniaków” – symulacji fizycznych oddziałów banków, do których klienci nie mogą fizycznie wejść.

Główne tematy: sztuczna inteligencja, wirtualni asystenci, customer intimacy, bankowość wirtualna, pogłębianie relacji z klientem

Agenda

9.00 – 9.45 | Open AI w wydaniu Microsoft – jak sektor bankowy może na tym zyskać? | Pamela Krzypkowska & Przemysław Sobieszczuk, Microsoft
9.45 – 10.15 | Inteligentny bank, czyli kilka słów na temat wpływu projektowanych regulacji z zakresu AI na procesy wewnętrzne i relacje z klientami | Zbigniew Długosz, FinTaxLegal
10.15 – 10.45 | Jak LLM rewolucjonizuje zarządzanie relacją z Klientem? | Marcin Pruchnicki, Accenture
10.45 – 11.15 | Miłość świadoma i podświadoma, czyli boty i inne rozwiązania AI w relacji z klientami | Dawid Kin, PKO BP
11.15 – 12.00 | Kochać, to tak łatwo powiedzieć, ale trudniej zrobić. O sztucznej inteligencji z perspektywy wartości | dr Michał Nowakowski, Rymarz Zdort Maruta
12.00 – 12.30 | PRZERWA
12.30 – 12.45 | Firechat: Sławomir Soszyński, wiceprezes ING Banku Śląskiego & Przemysław Barbrich, Związek Banków Polskich
12.45 – 13.20 | Foundation modele szansą na przyśpieszenie adopcji AI w bankowości – Synerise MONAD | Michał Pastuszak, Synerise

Prelegenci

Szczegóły wydarzenia

Data: 28 Luty 2023

Godzina rozpoczęcia: 09:00

Godzina zakończenia: 14:00

Miejsce: ONLINE

Telefon: (+48) 22 623 84 53

Email: k.cechowska@wydawnictwocpb.pl