Mobilna rewolucja

399.00  netto

24 listopada 2022 r.

UWAGA, już przy 3 uczestnikach cena za udział w szkoleniu to 299,00zł netto!

Brak w magazynie

Kategoria:

Opis

Globalny rynek aplikacji mobilnych do końca dekady potroi swoją wartość. W Polsce liczba aktywnych klientów używających aplikacji bankowych sięgnęła aż 18 mln. Dzięki aplikacjom mobilnym, zwłaszcza tym, które działają wielokanałowo, z poziomu telefonu możemy zarządzać finansami, zapłacić za autostradę czy zautomatyzować domowe zakupy. Raport “Digital 2022” mówi, że każdego dnia korzystamy ze swoich urządzeń przeciętnie nawet 4h 48 min. W ciągu całej doby, z której odejmując 16 godzin na sen i pracę, czas spędzony na urządzeniu mobilnym będzie zajmować więcej niż połowę naszego czasu wolnego. Rozwój technologii mobilnych zmierza w kierunku włączania w ich funkcjonalność wirtualnej rzeczywistości i metawersum.

W czasie przedostatniego (w tym roku!) warsztatu Digital Banking Academy porozmawiamy o „Mobilnej rewolucji” – wykorzystaniu sztucznej inteligencji, omnikanałowości, mobilych instrumentach płatniczych czy trendach w projektowaniu aplikacji. Przed nami też aż trzy case studies aplikacji bankowych – PKO Banku Polskiego, Santandera i Credit Agricole.

Zapraszamy!

Agenda

9:00 – 9:45 | AI w służbie mobilnej bankowości | Bartosz Maroszek, Accenture
9:45 – 10:30 | Mobilne instrumenty płatnicze “pochodne” i inne narzędzia o funkcjach płatniczych | dr Zbigniew Długosz, FinTaxLegal
10:30 – 11:00 | Słowa to za mało | Piotr Dudziński, Santander
11:00 – 11:30 | Aplikacja w centrum omnikanałowości | Katarzyna Tomczyk-Czykier, Credit Agricole
11:30 – 12:00 | PRZERWA
12:00 – 12:30 | Aplikacja nie tylko bankowa, czyli o oczywistych i nieoczywistych kierunkach rozwoju mobile banking | Ilona Leoniewska, Escola
12:30 – 13:00 | UX w bankowości mobilnej w epoce phygital i super apps | Paweł Haltof, Efigence
13:00 – 13:30 | Dlaczego mobilna bankowość już mnie nie inspiruje? | Tomasz Woźniak, Future Mind
13:30 – 14:00 | Innowacja w służbie klienta. Jak w IKO staramy się ułatwiać ludziom życie? | Marek Urbaś, PKO Bank Polski

Prelegenci

Szczegóły wydarzenia

Data: 24 Listopad 2022

Godzina rozpoczęcia: 09:00

Godzina zakończenia: 16:00

Miejsce: ONLINE

Telefon: (+48) 22 623 84 53

Email: k.cechowska@wydawnictwocpb.pl