Opis
Globalny rynek aplikacji mobilnych do końca dekady potroi swoją wartość. W Polsce liczba aktywnych klientów używających aplikacji bankowych sięgnęła aż 18 mln. Dzięki aplikacjom mobilnym, zwłaszcza tym, które działają wielokanałowo, z poziomu telefonu możemy zarządzać finansami, zapłacić za autostradę czy zautomatyzować domowe zakupy. Raport “Digital 2022” mówi, że każdego dnia korzystamy ze swoich urządzeń przeciętnie nawet 4h 48 min. W ciągu całej doby, z której odejmując 16 godzin na sen i pracę, czas spędzony na urządzeniu mobilnym będzie zajmować więcej niż połowę naszego czasu wolnego. Rozwój technologii mobilnych zmierza w kierunku włączania w ich funkcjonalność wirtualnej rzeczywistości i metawersum.
W czasie przedostatniego (w tym roku!) warsztatu Digital Banking Academy porozmawiamy o „Mobilnej rewolucji” – wykorzystaniu sztucznej inteligencji, omnikanałowości, mobilych instrumentach płatniczych czy trendach w projektowaniu aplikacji. Przed nami też aż trzy case studies aplikacji bankowych – PKO Banku Polskiego, Santandera i Credit Agricole.
Zapraszamy!