Opis
W ciągu ostatnich dwóch lat wielokrotnie zwiększyło się zarówno zainteresowanie, jak i faktyczne użycie zdalnych kanałów dostępu do usług bankowych, jak i innych dziedzin codziennego życia. Szczególnego znaczenia nabrała kwestia właściwej identyfikacji, a następnie uwierzytelnienia użytkownika usług elektronicznych. Odpowiednie i wiarygodne mechanizmy potwierdzania tożsamości są kwestią krytyczną w obszarze bezpieczeństwa korzystania z kanałów zdalnych i realizowanych za ich pomocą usług. Tematyka związana z identyfikowaniem i potwierdzaniem tożsamości obywateli i klientów cyfrowych znajduje coraz szersze odzwierciedlenie w licznych regulacjach prawnych zarówno na poziomie Unii Europejskiej jak i krajowym.
Już na etapie identyfikacji klient czerpie pierwsze doświadczenia z bankowego interface. Przed bankami kolejne wyzwanie – zapewnienie intuicyjnego, naturalnego interface użytkownika, który wesprze klientów w pełnym wykorzystaniu bankowości elektronicznej.
W czasie szkolenia:
– omówimy aktualne wyzwania regulacyjne związane z identyfikacją i uwierzytelnianiem,
– przeanalizujemy kwestie bezpieczeństwa zdalnej identyfikacji klienta,
– omówimy trendy w projektowaniu interface użytkownika,
– przedstawimy case study topowych naturalnych interface z wybranych sektorów.
Agenda
9:00 – 9:30 | Wybrane problemy praktyczne w zakresie uwierzytelniania klienta | Mec. Aleksandra Księżak, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
9:30 – 10:00 | Zabezpieczenie skuteczności cywilnoprawnej czynności w NUI: postać i forma czynności, związanie, wady, dowody | dr Krzysztof Korus, DLK Legal
10:00 – 10:30 | KYC na odległość. Jak efektywnie sprawdzać kto jest po drugiej stronie | Agnieszka Biskup, Autenti
10:30 – 11:00 | Jaki będzie Twój bank w 2050 roku? – słów kilka o tym jak zmienią się interfejsy Naszych portfeli | Marek Trawiński, Uxeria.com
11:00 – 12:00 | Komponowanie przyszłości w praktyce (Trendy biznesowe i technologiczne mające wpływ na przyszłe usługi finansowe, interfejsy, serwisy, obsługę klienta) | Jarosław Sokolnicki, Microsoft, Łukasz Roth, Mobee Dick
12:00 – 12:30 | PRZERWA
12:30 – 13:00 | Znaczenie CX i prostego języka przy projektowaniu interfejsów | Marlena Baczyńska, Nationale-Nederlanden
13:00 – 13:30 | Biometria Behawioralna i uwierzytelnianie ciągłe | Krzysztof Raczyński, Ekspert ds. biometrii behawioralnej
13:30 – 14:00 | Wykorzystanie weryfikacji behawioralnej w przeciwdziałaniu fraudom – case study ING Banku Śląskiego | Tomasz Chmielewski, ING Bank Śląski
14:00 – 15:00 | Wybrane wyniki badań Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych” oraz aspekty praktyczne w zakresie zdalnej weryfikacji | Krzysztof Pycia, Mateusz Jakitowicz, Blue Media
Szczegóły wydarzenia
Data: 14 Wrzesień 2022
Godzina rozpoczęcia: 09:00
Godzina zakończenia: 16:00
Miejsce: ONLINE
Telefon: (+48) 22 623 84 53
Email: k.cechowska@wydawnictwocpb.pl