Opis
Jeśli Twój bank jeszcze tego nie zrobił, nadszedł czas – teraz – aby zainwestować budżety marketingowe w pokolenie Z (osoby urodzone po 1996 roku). Nie można ignorować ich przyszłej siły finansowej i chęci do wydawania pieniędzy. Bardziej niż jakakolwiek poprzednia generacja, Gen Z jest aktywnie zaangażowana w podejmowanie decyzji finansowych na rzecz bezpieczniejszej przyszłości. Przeszli przez recesję 2008 roku, a potem pandemię. Nic dziwnego, że szukają bezpieczeństwa finansowego. Aby przyciągnąć ich uwagę i lojalność, warto zastanowić się, co jest dla nich najważniejsze. Niezwykle istotne są kwestie globalne i społeczno-ekonomiczne, które mają wpływ na ich życie oraz wątpliwą przyszłość finansową, z którą muszą się zmierzyć. Poza tym, dotarcie do Gen Z wymaga nowej taktyki – grywalizacji, influencer marketingu i wejścia do metaverse.
Główne tematy: metaverse, grywalizacja, influencer marketing, bankowość wirtualna, wizerunek
Agenda
9.00 – 9.45 | Obowiązki informacyjne w relacjach z konsumentami a prosty język | mec. Mateusz Franke, ftl
9.45 – 10.30 | Metaverse jako kanał obsługi elektronicznej a regulacje ICT (DORA, Komunikat chmurowy, Outsourcing regulowany) | mec. Szymon Ciach, Kochański & Partners
10.30 – 11.00 | Cyfrowe światy w dobie generatywnej sztucznej inteligencji | Jarosław Sokolnicki, Microsoft
11.00 – 11.30 | Czy Metaverse to odpowiedź na oczekiwania generacji Z wobec bankowości cyfrowej? | Weronika Fiałkowska, PKO BP
11.30 – 12.00 | FIRECHAT: prof. dr hab. Ryszard Kluszczyński, Uniwersytet Łódzki & Przemysław Barbrich, ZBP
12.00 – 12.30 | PRZERWA
12.30 – 13.00 | Banking in the Metaverse: Financial Services and Technology’s New Frontier | Hallie Casanas, Accenture
13.00 – 13.30 | Metaverse w edukacji ekonomicznej – w jaki sposób narzędzia wirtualnej rzeczywistości wpływają na rozumienie problemów ekonomicznych | dr Piotr Kaczmarek-Kurczak, Akademia Leona Koźmińskiego
13.30 – 14.00 | Metaverse a wirtualna rzeczywistość – przyszłość dla mas? | Adrian Łapczyński, EPIC VR
Szczegóły wydarzenia
Data: 30 Maj 2023
Godzina rozpoczęcia: 09:00
Godzina zakończenia: 14:00
Miejsce: ONLINE
Telefon: (+48) 22 623 84 53
Email: k.cechowska@wydawnictwocpb.pl