Cyfrowa samoobsługa

399.00  netto

20 kwietnia 2023 r.

UWAGA, już przy 3 uczestnikach cena za udział w szkoleniu to 300,00zł netto!

Brak w magazynie

Kategoria:

Opis

Banki nadają wiodącą rolę aplikacjom mobilnym, które posiadają identyczny zakres funkcjonalności jak serwis bankowości internetowej, a contact center i placówki zaczynają pełnić rolę wspierającą. Aplikacja bankowa stanie się „inteligentnym cyfrowym asystentem”, który będzie w stanie „zrozumieć” potrzeby i preferencje konsumenta w oparciu o jego zachowanie finansowe w czasie. Na przykład, jeśli przelewamy pieniądze na konto oszczędnościowe w dzień wypłaty, ale zapominamy doładować kartę płatniczą środkami na nadchodzący miesiąc, inteligentna aplikacja będzie w stanie przewidzieć, że wkrótce będziemy potrzebować pieniędzy na kartę. Inteligentny asystent podejmuje proaktywne działania, komunikując się z klientem i sugerując, co może chcieć zrobić, zanim ten sam zda sobie z tego sprawę. Jak zbudować ekosystem, w którym klient będzie pewnie czuł się w samoobsłudze? Jak przygotować cyfrowe kanały pod kątem user experience i customer journey?

Główne tematy: samoobsługa, doskonalenie kanałów cyfrowych, inteligentni asystenci

Agenda

9.00 – 9.45 | Digital Banking Maturity, czyli co nam mówi badanie 300 banków na świecie? | Justyna Woźniakowska, Monitor Deloitte
9.45 – 10.30 | Interakcja z klientem w kanałach cyfrowych z wykorzystaniem generative AI | Marcin Matuszewski, Microsoft
10.30 – 11.00 | Nie ma samoobsługi bez personalizacji. Wnioski z Raportu o Bankowości Mobilnej w Polsce 2022 | Łukasz Kosman, LeanCode
11.00 – 11.30 | Nowoczesne rozwiązania obsługi roszczeń na rynku Bancassurance – Portal Roszczenia Santander Allianz – nowa jakość dla klientów | Małgorzata Piwowarska, Santander Allianz
11.30 – 12.00 | Firechat: Aleksandra Sroka-Krzyżak, Allegro & Przemysław Barbrich, ZBP
12.00 – 12.30 | PRZERWA
12.30 – 13.00 | Alexa, zrób mi przelew. Czyli o technologicznych bankach XXI wieku | Tomasz Stachlewski, Amazon Web Services
13.00 – 13.30 | Transformacja cyfrowa banku dla klientów generacji Z | Łukasz Kuc, PKO BP
13.30 – 14.00 | Czy klienci chcą cyfrowej samoobsługi? | Krzysztof Pycia, Blue Media

Prelegenci

Szczegóły wydarzenia

Data: 20 kwiecień 2023

Godzina rozpoczęcia: 09:00

Godzina zakończenia: 14:30

Miejsce: ONLINE

Telefon: (+48) 22 623 84 53

Email: k.cechowska@wydawnictwocpb.pl